luni, 18 februarie 2008

De ce am ales să sprijin un tânăr independent în lupta electorală pentru Primaria Paşcani

M-a sunat pe mobil Neculai Răţoi şi m-a sfătuit să scap de nevastă şi de avocat. Altfel, o să ajung rău de tot! Discuţia a avut loc zilele trecute, imediat după şedinţa Consiliului Local, atunci când Dionisie Afloroaei, candidatul independent la Primăria Paşcani, a depus la Registratură o adresă prin care i-a cerut demisia din funcţia de primar. Conform primarului glumeţ, ar trebui să-mi concediez avocatul şi chiar să-l scot din oraş (deşi nu-mi este angajat, ci eu sunt unul dintre clienţii cabinetului său), pe motiv că acesta mi-ar fi pierdut procesele, afirmaţie deloc adevărată. Ar mai trebui să scap şi de soţie pentru că, în mintea prim-secretarului, ea este principala vinovată de articolele critice publicate în ziarul „Orizontul”, la adresa lui. Timp de aproape 30 de minute, primarul Paşcaniului a debitat tot felul de prostii, de la ameninţări gen „cineva îţi va veni de hac imediat”, la declaraţii stupide cum că este singurul om din Paşcani care m-a ajutat şi iubit cu adevărat, până la promisiunea că s-ar da deoparte şi ar lăsa pe altcineva să candideze, dacă aş fi de acord să-l execut mediatic pe duşmanul său de moarte Leonard Rusu.
Fac aceste dezvăluiri dintr-o discuţie telefonică, deoarece Neculai Răţoi şi-a făcut un obicei din a mă suna şi a mă ameninţa, fără nici o jenă, ori de câte ori simte că a pierdut sau îşi pierde controlul. Îi răspund pe această cale că nu am de gând să-mi schimb soţia şi nici măcar avocatul, iar propunerile şi ameninţările să şi le bage în fund !
Singurele schimbări esenţiale pe care mi le doresc în viitorul foarte apropiat sunt înlocuirea lui din funcţia de primar, dar nu cu un alt comunist şi nici cu altul din garnitura de rezervă a sistemului mafiot pe care îl conduce, şi reformarea la sânge a administraţiei şi a serviciilor publice locale. Eu, personal, am ales să-l sprijin pe tânărul Dionisie Afloroaei, viitorul primar al Paşcaniului, şi fac această declaraţie în mod public pentru ca, atât politicienii cât şi ziariştii mercenari din solda acestora, să nu-şi mai chinuie neuronii pentru a afla ce va face Cojocaru şi ziarul „Orizontul” în această campanie. Mai exact, atât eu cât şi colegul Emilian Şcoldan, am hotărât să ne punem la dispoziţie toate capacităţile, toată experienţa şi priceperea de care dispunem pentru ca păşcănenii să aibă o alternativă credibilă şi valoroasă la alegerile locale din 2008. Nu o facem pentru bani, ci din resurse proprii. Ne implicăm în această campanie doar din dorinţa de a se face o schimbare radicală şi de viitor la conducerea Paşcaniului.
Continuare in ziarul Orizontul

Niciun comentariu: